Məlumat

Məhsul çeşidliliyi, mövcudluğu və qiymət çatdırılma ərazisinə görə dəyişə bilir.

Zəhmət olmasa ünvanınızı xəritədən seçib, alış-verişinizə davam edəsiniz.

Salam, Sifarişinizi necə çatdıraq?
Ünvanıma Gəlsin
Mağazadan Götürəcəm
Sifarişinizi hara çatdıraq?
Sifarişinizi hansı mağazadan götürəcəksiniz?
Çatdırılma Üsulunu Seçin
Çatdırılma ünvanı Ünvanı Dəyiş
162
EN RU AZ
AZ
Kateqoriyalar
Seçilmişlər
0 Səbətim 0

Səbət boşdur

Səbətinizdə ümumi məbləğ minimum 20 azn olmalıdır
Səbətə Keç

Tez-tez verilən suallar

Ödəniş

Marketdə hansı ödəniş növlərindən və üsullarından istifadə edə bilərəm?

  • Kredit kartı ilə ödəniş: Biz kredit və debet kartlarından Visa, MasterCard, American Express və digər ümumi kartlardan istifadə etməklə ödənişləri qəbul edirik.
  • Nağd pul: Sifarişinizi malı aldıqdan sonra nağd şəkildə də ödəyə bilərsiniz.

Onlayn sifariş zamanı hansı ödəniş növləri keçərlidir?

Onlayn sifariş zamanı ödənişi qapıda nağd və onlayn formada edə bilərsiniz.

Ödənişi hədiyyə kartları ilə etmək mümkündür?

Neptun supermarketlərdə əldə etdiyiniz müxtəlif nominalda (5 azn, 10 azn, 20 azn, 50 azn, 100 azn, 300 azn, 500 azn) hədiyyə kartları ilə birdəfəlik ödəniş edə bilərsiniz.

Ödənişi onlayn formada etdim, lakin məhsuldan narazı qaldım, ödəniş necə geri qayıdacaq?

Bu halda bank ilə əlaqə saxlanılaraq, 3 iş günü ərzinidə ödəniş kartınıza geri qayıdacaq.

Ödənişim uğursuz olarsa nə olar?

Ödəniş uğursuz olarsa, ödəniş məlumatlarınızın düzgün daxil olunduğundan əmin olun. Problem davam edərsə, bankınız və ya ödəniş provayderinizlə əlaqə saxlayın. Alternativ olaraq, fərqli ödəniş metodundan istifadə etməyə cəhd edə bilərsiniz.

Məhsul ilə bağlı

Məhsul mövculuğu ilə bağlı hara müraciət etməliyəm?

Məhsul mövcudluğunu yoxlamaq üçün 162 qaynar xəttimiz aktivdir.

Korporativ alışlar mümkündür?

Bəli, mümkündür, ətraflı məlumat və müraciət üçün 162 qaynar xətti ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Məhsul qaytarılma prosesi hansı formadadır?

Məhsulu 14 gün ərzində alış-veriş çeki ilə birlikdə mağazaya yaxınlaşaraq dəyişə bilər, yaxud ödədiyiniz məbləği geri ala bilərsiniz.

Bütün məhsullar hər bir filialda mövcuddurmu?

Məhsul mövcudluğu marketlər üzrə fərqli ola bilir. Məhsul stokda olmadığı halda, sifariş vermək mümkün olmur. 

Hal-hazırda stokda olmayan məhsullar üçün əvvəlcədən sifariş verə bilərəm?

Hal-hazırda qeyd olunan funkisya aktiv deyildir.

Məhsulun qida məlumatlarına və ya allergen xəbərdarlığına haradan baxa bilərəm?

Veb saytımızda istədiyiniz məhsulun üzərinə klikləyərək açılan səhifədə qida dəyərləri və allergen xəbərdarlıqlar barədə daha ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz.

Mağazalar

Marketlərin iş saatları necədir?

Filiallarımız 08:00-dan 23:00-dək xidmətinizdədir.

Mənə ən yaxın filialı hardan tapa bilərəm?

Ünvanlarımız barədə daha ətraflı məlumat üçün linkə keçid edə bilərsiniz.

https://new.neptun.az/az/p/2/magazalar/

Qarşıdan gələn market açılışları barədə ərtaflı məlumat haradan ala bilərəm?

Qarşıdan gələn market açılışları ilə bağlı ən son yeniləmələr üçün bülletenimizə abunə olmağı və ya sosial media platformalarından bizi izləməyi tövsiyə edirik. 

Neptun Bonus Kart

Hansı növ bonus kartlarınız var?

Hal-hazırda 2 növ aktiv bonus kart mövcuddur. 

1.Neptun Standart Bonus Kart.

2.Neptun Klassik Bonus Kart.

Neptun Standart Bonus Kart ilə Klassik Kart arasında hansı fərqlər var?

Neptun Standart Bonus Kart ilə edəcəyiniz alış-verişdən 1 % dəyərində  keşbek   qazandığınız halda, Neptun Klassik Bonus Kart Sizə eyni alış-verişdən 2 %  keşbek  qazanmaq imkanı verir.
Bundan əlavə Neptun Klassik Bonus Kart ilə Siz, online çatdırılma xidmətindən ödənişsiz yararlana bilər, həmçinin xüsusi kampaniyalardan yararlana bilərsiniz. Bütün bunlarla yanaşı Neptun Klassik Bonus Kartla hər həftənin bazar ertəsi 50 manat alış-verişdə 50 bonus qazanmaq şansı əldə edə bilərsiniz.

Neptun Standart Bonus kartı necə əldə edə bilərəm?

İstənilən Neptun supermarket filialına yaxınlaşıb, müştəri xidmətləri bölməsində sizə təqdim olunan bonus kart anketini doldurmaqla qısa zaman ərzində bonus kart sahibi ola bilərsiniz. Standart Bonus Kart üçün ad, soyad, əlaqə nömrəsi, ünvan, doğum tarixi məlumatları gərəklidir.

Neptun Klassik Bonus Kartı necə əldə edə bilərəm?

Son 40 gün ərzində Neptun Standart Bonus Kart ilə 300 azn üzəri alış-veriş etdiyiniz halda Neptun Klassik Bonus Kart sahibi ola bilərsiniz. Klassik Bonus Kart üçün isə şəxsiyyət vəsiqəsi FİN kodu, ad, soyad, əlaqə nömrəsi, ünvan, doğum tarixi məlumatları gərəkdir.

Toplanmış keşbekləri necə istifadə edə bilərəm?

Toplanmış  keşbekləri kassda nağd formada xərcləyə bilər, və ya topladığınız bonuslarla bonus məhsulları əldə edə bilərsiniz.

Bonus kart itirildiyi halda nə etməliyəm?

Kartınızı itirdiyiniz halda marketlərimizə yaxınlaşaraq və ya 162 qaynar xətti ilə əlaqə saxlayaraq köhnə kartı bərpa edə bilər, həmçinin yeni kart əldə edə bilərsiniz.

Bonus kart daxilindəki məbləği necə öyrənə bilərəm?

Marketlərimizə yaxınlaşaraq və ya 162 qaynar xətti ilə əlaqə saxlayaraq bonus kart daxilindəki məbləği öyrənə bilərsiniz.

Onlayn Sifariş

Sifarişin gedişatı ilə bağlı haradan məlumat ala bilərəm?

Sifarişiniz tamamlandıqdan sonra, şəxsi kabinetim bölməsindən sifarişinizi izləyə bilərsiniz.

Online sifariş zamanı xüsusi təlimatlarımı hara bildirə bilərəm?

Onlayn sifariş verərkən xüsusi təlimatlarınızı veb saytımızda ödəniş zamanı "Sifariş qeydləri" və ya "Xüsusi Təlimatlar" bölməsində bildirə bilərsiniz.

Sifarişim hələ gəlməyibsə nə etməliyəm?

Sifarişiniz təxmini çatdırılma müddətində çatdırılma olunmayıbsa, 162 qaynar xəttimizlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Sifariş verdikdən sonra ünvanımda dəyişiklik edə bilərəmmi?

Bəli, sifariş verdikdən sonra 162 müştəri dəstəyi ilə əlaqə saxlayaraq və yenilənmiş ünvan təfərrüatlarını təqdim edərək ünvanınızı dəyişə bilərsiniz.

Dondurulmuş məhsul ərimiş və ya qismən ərimiş halda gəlsə, nə etməliyəm?

Dondurulmuş məhsullar xüsusi qablarda çatdırılma edilir. Lakin hər hansı bir problem yaranarsa məhsulu yerindəcə geri qaytara bilərsiniz.

Sifariş zamanı məhsul sayında məhdudiyyəti varmı?

Bütün müştərilər üçün əlçatanlığı təmin etmək üçün müəyyən sayda məhsullarda alış məhdudiyyətləri ola bilər. Alış limiti, əgər varsa, məhsul səhifəsində və ya ödəniş prosesində qeyd olunacaq.

Mağazadan götürmək üçün əvvəlcədən məhsul sifariş edə bilərəmmi?

Bəli, siz ödəniş prosesi zamanı "Mağazadan götürmə" seçimini seçməklə mağazadan götürmə üçün əvvəlcədən sifariş verə bilərsiniz.

Hansı məhsulları qaytara və ya dəyişdirə bilərəm?

Sifariş edilmiş istənilən məhsulu 14 iş günü ərzində dəyişə bilərsiniz. 

Lakin məhsulun istifadə şərtlərinə diqqət edilməlidir.

Sifarış təsdiq olunandan sonra məhsulu dəyişdirə bilərəm?

Bəli, sifariş verdikdən sonra 162 müştəri dəstəyi ilə əlaqə saxlayaraq dəyişə bilərsiniz.

Sifarış təsdiq olunandan sonra əlavə məhsulu sifariş edə bilərəm?

Bəli, sifariş verdikdən sonra 162 müştəri dəstəyi ilə əlaqə saxlayaraq yeni məhsul əlavə edə bilərsiniz.

Onlayn Çatdırılma

Onlayn sifarişlər hansı formada çatdırılma edilir?

Onlayn sifarişlər öncədən vaxt təyin etmək ilə ünvana çatdırılma və mağazadan təhvil alma formasında həyata keçirilir. Ünvana çatırılma zamanı isə həm ekspress, həm də gün ərzində çatdırılma seçimləri mövcüddur.

Ünvana çatdırılma zamanı bəyənmədiyim məhsulun geri qaytarılma şərti necə olacaq?

Kuryer tərəfindən gətirilən məhsulda hər hansı bir probləm yaranarsa dərhal bildirməyiniz xahiş olunur. Həmin məhsul geri qaytarılaraq Sizə yenidən təmin olunacaq.

Kuryer uzaqlaşdıqdan sonra məhsulda problem olduğunu görsəm nə etməliyəm?

Qeyd olunan məhsulu alış-veriş çeki ilə 14 gün ərzində marketlərimizə gətirərək dəyişə və ya ödənişi geri ala bilərsiniz.

Onlayn sifarişlərdə çatdırılma ödənişlidir?

Onlayn sifariş minimum 20 azn-dən başlayır. 20azn-dən 50 azn-ə qədər olan sifarişlərdə çatdırılma haqqı 5 azn, 50 azn-dən yuxarı sifarişdə çatdırılma haqqı pulsuz olacaqdır.

Hansı ərazilərə onlayn çatdırılma olur?

Çatdırılma xidmətimiz yalnız Bakı şəhərdaxili ərazilərə mövcuddur.

Onlayn sifarişlər üçün təxmini çatdırılma müddətiniz nə qədərdir?

Standart çatdırılma zamanı sifarişiniz 2-3 saat ərzində, ekspress çatdırılma ilə isə 30-45 dəqiqə ərzində tamamlanacaqdır.

Online çatdırılma zamanı sifarişi qəbul etmək üçün uyğun olmasam sifarişimə nə olacaq?

Onlayn çatdırılma zamanı müştərilərlə əvvəlcədən əlaqə saxlanılır.

Çatdırılma vaxtını və tarixini özüm spesifik olaraq seçə bilərəmmi?

Bəli, siz ödəniş prosesi zamanı konkret çatdırılma vaxtını və tarixini özünüz seçə bilərsiniz, burada seçməyiniz üçün mövcud çatdırılma variantları təqdim olunacaq. 

Kövrək əşyalar göndərilmək üçün necə qablaşdırılır?

Bu əşyalar adətən qoruyucu materiallara bükülür və daşınma zamanı zədələnmə riskini minimuma endirmək üçün möhkəm qablaşdırmaya yerləşdirilir.

Karyera

Şirkətinizdə karyera imkanları varmı ?

Müraciət etmək üçün CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərə və ya aşağıdakı linkə keçid edərək saytda yerləşdirə bilərsiniz. İşlə bağlı ətraflı məlumat almaq üçün  +994 55 206 24 76 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

https://new.neptun.az/az/p/4/karyera/

Təklif və Şikayətlər

Alış-veriş ilə bağlı şikayət və ya təklifimi hara bildirə bilərəm?

Şikayət və təkliflərinizi [email protected] e-poçt adresinə göndərə bilər, yaxud aşağıda qeyd olunan linkə daxil olaraq bizə bildirə bilərsiniz.

https://new.neptun.az/az/p/12/teklif-ve-shikayetler/

Market yeri icarəsi üçün hara müraciət edə bilərəm?

İcarə yer ilə bağlı müraciət etmək üçün linkə keçid edə bilər və ya 162 qaynar xətti ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Market yeri icarəsi üçün hara müraciət edə bilərəm?

İcarə yer ilə bağlı müraciət etmək üçün linkə keçid edə bilər və ya 162 qaynar xətti ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Marketləriniz daxilində icarə yer götürmək mümkündür?

Bu barədə təkliflərinizi [email protected]  e-poçt adresinə göndərə bilərsiniz. 

Market daxilində reklam yerləşdirmək üçün nə etməliyəm?

Bu barədə müraciət etmək üçün təklifinizi [email protected]  e-poçt  adresinə göndərə bilərsiniz.

Tərəfdaşlıq təklifləri üçün hara müraciət edə bilərəm?

Neptun Mağazalar Şəbəkəsinə uyğun olan tərəfdaşlıq təkliflərinizi [email protected] e-poçt adresinə göndərə bilərsiniz.

Məhsul tanıtımı üçün hara müraciət etməliyəm?

Məhsul tanıtımı ilə bağlı təkliflərinizi [email protected]  e-poçt adresinə göndərə bilər və ya 162 qaynar xətti ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Kampaniyalar

Edirimli məhsullara haradan baxa bilərəm?

Biz mütəmadi olaraq müxtəlif məhsullara endirimlər və promosyonlar təqdim edirik. Cari təkliflərə baxmaq üçün aşağıdakı linkə daxil olaraq baxa bilərsiniz.

https://new.neptun.az/az/p/6/endirimler/

Qarşıdan gələn endirimlər və ya kampaniyalar haqqında necə xəbərdar ola bilərəm?

Yeni endirim və kampaniyalardan mütəmadi olaraq xəbərdar olmaq üçün vebsaytımızda qeydiyyatdan keçərək xəbər bülleteninə abunə olmağı və ya sosial media kanallarımızı izləməyi tövsiyə edirik.